Gör om bloggen!

Eftersom det tydlig inte händer nått här på bloggen så tänkte jag ändra lite på den. Jag kommer skriva vad jag tränar och vad jag äter så hoppas jag att några kan leta tips bland detta. En kompis till mig gjorde detta med ett ganska dåligt resultat men jag hoppas att jag ska klara av det bättre:D

Till frukost äter jag alltid gröt, macka, te och juice så det tänker jag inte skriva varje gång.

Idag har jag även ätit dubbelpanerad fisk med potatismos till lunch och det vankas älgköttbullar med stuvade makaroner till kvällen.

Dagens träning blir simmning onsdagar och fredagar är de enda dagarna mitt kort är giltigt i badhuset så simmningen kommer ofta att ske på de dagarna. Eftersom jag bara har en timme på mig från att jag stiger av bussen tills jag ska på den igen så kommer det bara att bli 1000 meter crawl.

Ska även försöka slänga upp lite bilder på mina pass i fortsättningen och mycket matbilder. Är det nått ni vill ha recept på eller mer detaljer om träningen så är det bara att höra av er.

Nu är det bara att hoppas på att jag orkar hå¨lla i detta ett tag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0