Luleå!

Jag vet jag vet jag är dålig på att uppdatera! Har säkert massa bra saker att skriva men när det väl ska göras finns det annat att hitta på. Men jag ska försöka bättre mig.

Jag har tänkt att jag ska ta med mig kameran ut lite mer när jag springer så alla kan njuta av den otroligt fina naturen som är här uppe.

Sedan har jag tänkt att skriva vilka träningspass jag kör ifall det är nån som vill läsa om det.

Har även tänkt att lägga ut mina favoritrecept och bilder på maten vi lagar här.



Denna bilden tog när jag var ute och sprang igår den är från vår slalombacke här. Det är ett jätte fint träningsområde men flera olika alternativ på elljusspår för att inte nämna utsikten över luleå.  Till denna träningsanläggning är det 3.6 km från vår lägenhet. och igår tog jag 5.4 km när jag äntligen kom upp allt som allt vart det nog ca 1.4 mil vilket jag nog kommer köra som långpass tills jag känner att jag orkar ta två km till uppe på banorna.



Bilderna är på maten vi har ätit här de senaste veckorna det är bland annat malins lax med kräftstjärnatr och en lassange med lite vitt vin. De sista 2 bilderna föreställer kyckling med sötsur sås och en personlig favorit blodpudding och potaisbullar.

Lovar att jag ska skriva recept på de lr länka till recepten men just nu hinner jag inte ska ut och plocka blåbär med Elin.

Hoppas ni har det bra allihopa för det har jag

Kommentarer
Postat av: Malin

Vackert - och gott! :)

Ser fram emot en aktiv blogg. Tänkt om du kunde va en lika aktiv bloggare som idrottare ;) Saknar dig vännen!

2009-09-15 @ 19:22:41
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0