jaja jag vet!

Det var en tid sedan jag uppdaterade som vanligt. Men nu börjar det dra ihop sig:S bara en vecka kvar till min matte tenta så nu får jag faktiskt ta och skärpa mig. Tror alla i min klass känner på samma sätt. Så då vet ni om det inte kommer upp nått inlägg på nån vecka till.

Vi har lagat mycket mat under veckorna.

Det brukar bli riktigt gott och speciellt revbensspjällen som jag ungsstekte i söndags(bilden näst sist) och raviolin som är så mycket student det bara kan bli:D snabbt lättlagat och billigt. Och om det inte är så fruktansvärt gott som biffar med svampsås kanske man kan äta det iaf nån lunch eftersom det typ går på 5 kr per potion om du köper den dyrare variante och inte euro shopper:P

Har även fått lite klagomål från min syster att jag inte har lagt upp några bilder på vår lägenhet så det får jag väll ta och göra då.



Såhär bor allstå elin och jag och ni får ursäkta om det är stökigt men det är faktiskt den enda helgen vi inte har städat och så har ju som sagt tentaperioden börjat. Men men nu ska jag tillbaka till matten. hoppas ni har det bra allihop.

Kommentarer
Postat av: Peter

Looking Sharp! :)

2009-10-20 @ 15:47:20
Postat av: fia

Ser jätte fint ut ju!:)ja kommer å hälsar på nån gång fast det kanske dröjer å då får ni städa innan:) lycka till med pluggandet och hälsa elin!

2009-10-20 @ 16:56:48
Postat av: Malin

Mmmh, god mat! :) Och vad fint ni ser ut att ha det!



Vet inte om du läst på Facebook, men vi tänkte dra ihop ett gäng och spela bowling eller nåt sånt när du kommer hem. Vad tror du om det? :) Längtar till nästa helg!

2009-10-20 @ 20:24:09
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

Stämmer bra. Hade du tänkt dig nåt särskilt då? :)

2009-10-21 @ 19:05:45
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Madelene

Det var värst vad du bakar :D

Kanske ska bli kock istället :)

2009-10-31 @ 19:35:46
URL: http://gozel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0