Helgen!

Ja nu va det ett tag sedan och jag har gjort massor men inte hunnit uppdatera. Som vanligt alltså.
Här uppe i Luleå har den första snön fallit fast nu ligger den ju inte kvar eftersom det har ösregnat hela morgonen.

I helgen har jag bakat bullar och så gjorde vi hemmagjord pizza. Jag måste bara få säga att creme fraiche på hemmagjord pizza är väldigt gott och mandelmassa i bular är också väldigt gott:D

I lördags va jag och elin ute och orienterade på ormberget. Det var något dom kallade för patrullen vilket betyder att vi fick orientera tillsammans. Det gick väldigt bra och vi lyckades med de kontrollerna vi skulle ta. Jag löste till och med bonoskontrollen vilken var en gåta. Vi tog en kortare klass 45 min fast eftersom det bara var minuterna som skilde så hade vi lite gärna kunna tagit en timme. Vi skulle nog ha gjort det eftersom vi inte han ta de sista kontrollerna längst bort som var värda mer.

I måndags var jag ute och srpang intervaller i måndags var det fullmåne och det vart en jättefin mångata på sjön här utanför och så var det en jättefin solnedgång utan ett enda moln.

Kommentarer
Postat av: Malin

Arvikapizza i all ära, men hemmagjord pizza är bäst! :D

2009-10-07 @ 21:11:08
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0