jahapp då var man sjuk!

Jag kan inte komma på sist jag var sjuk! det var nå otroligt länge sedan men det var säkert bara en tidsfråga nu. eftersom anna har vart sjuk och elin och nu blev mamma det med. Fast jag mår fortfarande bättre än de andra i familjen.. igentligen har jag bara lite ont i halsen och är seg i kroppen. har ingen feber och inte ont i huvudet längre:D

Så nu är det glada tankar som gäller. Det har jag lärt mig på kursen jag går nu;P If metall "med livet som insats" inte så lärorikt kanske men iaf ganska kul:P

NU ska jag iaf tänka mig frisk och kanske njuta av lite serier och pizza medans jag gör det:D

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig, vännen! :*

2009-01-21 @ 10:33:21
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0