Jag har blivit utmanad!

Så här gör man.

1. Länka till den som har utmanat dig - Elin
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv en kommentar i samtliga bloggar så de uppmärksammas på att de blivit utmanade

Tack för utmaningen elin och här är mina sanningar

1. Jag älskar min Elin mer än nått annat
2. Jag tycker det är roligt att gå hemma och fixa saker istället för att ha ett jobb
3. Jag slösar för mycket pengar
4. Jag fastnar lätt för saker jag vill ha tittar på mycket liknande men köper nästan alltid det jag såg först
5. Jag är fruktansvärt dålig på att städa iaf i mitt eget rum
6. Jag samlar på mig en massa skit som jag aldrig kommer använda(det har jag efter pappa)
7. Jag gillar att vika origami och har svårt att sitta still när jag inte har nått att göra

Här är de 7 personerna jag utmanar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0