Time Well Spent

Ojojoj. här har jag inte uppdateret på länge och jag ska inte skylla på att jag har haft för mycket att göra. Även fast jag jobbar mycket här hemma och tränar så borde jag ändå ha tid för detta.

Det är så mycket som händer just nu i mitt liv. Jag har till exempel kommit igång riktigt med träningen och hoppas att jag ska kunna hålla det och förbättras under åtet. Jag har börjat åka skidor nu när snön äntligen är här och jag måste säga att det är inte mycket som slår att åka ut och åka skidor en dag när det är strålande sol och 5 minus ute. Det var precis vad jag gjorde i måndags. Åkte med pappa till jobbet i Torsby och tog bilden upp till valberget(vilket är torsbys egen skidanläggning och där den berömda skidtunneln finns). Men jag spenderade min tid utanför åkandes upp och ner för berget. Det var en så perfekt dag att jag alldrig ville sluta.

Sedan åkte vi hem och lagom till jag kom hem va det bara att kasta på sig nya träningskläder och ge sig ut med elin och orienterarna på det vanliga 2 timmars måndagspasset.

Idag har jag jobbat mycket med pappa. Han har stått för maten och jag har rivit en betongmur tvättat bilar och burit lekablock. Jag har även hunnit med en promenad med Malin idag. Det är skönt att ha nån mer som går hemma som man kan prata med på dagarna.
Så nu kväll när jag har jobbat hårt här hemma hela dan så känner jag mig faktiskt redigt sleten.

Så här såg det ut hos elin där jag va och åkte skidor hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0