Träning!

Ja nu har träningen verkligen kommit igång. Körde orientering i tisdags och det gick ganska bra. Elin var så duktig svårt att hinna med. Igår va det dags för intervaller igen. Har vart lite dåligt med det nu under vintern. Men nu ska vi börja igen varje onsdag. Den som är sugen på att springa lite kan väll hänga med. Man behöver inte alls vara snabb och vältränad. Vi kommer givetvis anpassa allt så det finns olika svårighetsgrader.

Idag funderar jag på att gå och simma och sedan åka ut och åka inlines ikväll:D nån som ska med?

Sedan får vi hoppas att vi kommer igång med långpass lr att jag börjar tävla i orientering på helgerna nu framöver. Ska även försöka komma igång och börja gå på gym och simma minst 2 ggr i veckan. Samma sak med att cykla. Så är det nu någon som är sugen på att hänga med på något av alla de sporter jag ska försöka träna. Så är det bara att säga till. Vet att det finns fler här i Arvika som har som mål att göra alla klassiker:D


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får försöka hitta nån att ersätta mig med i sommar. Nån som älskar mjukglass lika mycket som du och jag gör. Hey wait a minute, det finns nog ingen! oO



Ingen sommar tillsammans, och sen sticker du till Luleå .
.

2009-04-23 @ 21:15:09
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0