Ny smakupplevelse!

Dagen började hos Elin imorse. och strax innan 8 när hon skulle till jobbet fick jag lov att cykla in till stan. Men men det var ju jag själv som hade valt att ta cykeln ut dit. Jag kom fram till att det är lite kallt att vara ute och cykla så tidigt om man inte har riktiga vantar. frös bara om händerna, fingertopparna för att vara exakt eftersom jag hade cykelhandskar. Men jag överlevde den bitande kylan i händerna och kom hem. Där satt mamma och hade spenderat morgonen med att göra en lista på lite saker som hon vill att jag ska fixa här hemma(brukar bli så). Följde iaf med henne ut till ottebol och hämtade vår kärra så jag kunde börja gräva lite. Så nu ska jag spendera morgondagen med att gräva och lägga en grusgång. Vilket inte borde vara nått problem.

Eftermiddagen spenderades ute i skogen där jag orienterade med Elin. Tror jag ska köra själv på tisdagsorienteringen nästa gång. Det gick ganska bra.

Nu på kvällen vart jag sugen på pasta, gick upp i köket och hittade faktiskt lite pasta men bestämde mig snart att det inte var nån ide eftersom vi inte hade nått att blanda pastan med. så jag tog och grävde lite i frysen och hittade en massa kyckling burgare och lite pommes. Så det fick det bli.
Satte mig och vilade lite tills jag insåg att jag skulle ner och handla och att klockan var tio i nio. Så jag rusade ner till konsum och handlade lite till frukost och passade på att köpa lite efterrätt.

Ben and jerry´s wich:D mmmmm säger jag bara. Det var som om du blandat en brownie med en coocki. och lagt vaniljglass med krossad chokladglass innuti:D Den blir det nog flera gånger men det är synd att den kostar 25 kr:S

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0