Mat och 300 kr:)

Ja det är vad man får när man byter vinterdäck åt mormor och morfar:D Vilket jag tycker är ett bra pris:D Så jag fick köttfärs paj och kaffe och kaka efter:) alltid lika gott där.
Igår grillade vi kyckling och det blev riktigt gott:) Gjorde min vanliga marinad med olja, sweet chilisås, peppar och salt. Till det åt vi ungsstekta rotfrukter. Synd att jag inte tog några bilder men men så är det ibland.

Har vart lite dåligt med träning denna veckan har vart upptagen med att lägga klinker i källaren på kvällarna och jobba hemma på dagarna. Men det ska bli ändring på det. Vill nån ut och springa, gå, cykla, simma, åka skidor. säg till det mesta går att göra om man bara har viljan. Tror jag kommer spendera en del tid i skid tunneln och ute på rullskidor nu till sommarn för att förbereda mig för vasaloppet. Eller varför inte förja med mig ut och åka inlines nån kväll:)

under denna bilden stod det lämna inte dina inlines hemma ut och rör på dig:D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Inlinses sounds perfect :)

2009-04-19 @ 15:42:16
URL: http://prinsroom.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi borde bo ännu närmare varann. Så kunde vi inte bara dela glass utan även annat gooooott :D

2009-04-21 @ 19:31:13
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0