Känner mig lätt!

Vilken kväll det var igår och hela gänget var med och ägde lilla de första timmarna. Sedan kom jag fram till att det var allderles för mycket folk för att överhuvudtaget röra sig någonstans på tiki. Men jag hade grymt kul. Bästa var ju nästan förfesten där vi inte hade nån ny musik i vardagsrummet så vi satt och lyssnade på gamla skivor och så kom ju môra per på och vilken stämning. Tack för igår alla ni finaste av vänner:)

Har vart ute och sprungit en del på sistone och jag börjar känna mig lätt:D måste vara våren som är påväg vilket gör att du snart kan springa i inget förutom shorts och skor:D Men nu får träningen dra igång på riktigt. Ska börja cyckla till elin och till ottebol så ofta jag kan och fortsätta springa simma. Sedan hoppas jag ju på att jag ska kunna börja åka rullskidor och inlines snart:D


Cykeln som jag hoppas nått år ska ta mig igenom vätternrundan

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv vännen. Poker face~ :*

2009-04-12 @ 15:34:41
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0