Gårdagen!

Igår va en välgit konstig dag. Vaknade tidigt hos Elin även fast jag gick och la mig ganska sent så var jag pigg. Så vi gick upp och gjorde frukost med plättar och fil och mackor och te. Kanske för att fira att det var helg. Sedan så tog och och åkte hem eftersom mamma och pappa skulle ha bilen. Jag tog tag i lite saker som skulle göras här hemma.

Men efter ett antal avbrott med några avsnitt av 2½ men så tog jag mig i kragen och gick ut och sprang. Jag tog det de flesta orienterare känner till som måndagsrundan och till en början kände jag mig väldigt pigg. Men några stegringslopp senare märkte jag att kroppen började streta mer imot än med mig. Men jag slutförde iaf hela loppet efter ett litet stopp hos mormog och morfar på stand.

När jag kom hem började jag tänka på mat så jag gick ner och beställde en pizza eftersom jag tänkte att nått ska jag väll ha i magen innan jag går ut. Efter pizza och 2½ men började jag gör mig iordning för att gå ut och precis när jag var färdigt och tänkte lägga mig framför tvn en stund så började ögonlocken dra ihop sig och jag kände att huvudet började värka. Har ingen aning om va det va men efter en halvtimme framför tvn va jag dödstrött och hade tiktigt ont i huvudet så då bestämde jag mig för att skita i att gå ut. Strax efter  7 skickade jag  ut ett par sms och talade om att jag inte mådde nå bra så somnade jag som en sten och vaknade nu i morse fruktansvärt utvilad.

Så på ett par sett va kanske det bra att somna. Men det va ju riktigt synd att jag inte fick träffa er det hade jag ju sett fram emot i en månade sedan du sa att du skulle nog komma hit i början av april. Får hoppas att det dyker upp fler tillfällen nu snart.


Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

Tyvärr så skickade jag in ordern innan jag såg det här :( Förlåt!

Kram

2009-04-05 @ 11:23:42
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0