Uppe med tuppen!

Å såhär tidigt bör man inte vara vaken. Iaf inte om man har slutat jobba 01:06... Men jag ska med jobbet på studiebesök(heter det så när det är med jobbet?) i götebort på volvo lastvagnar.  Efter besöket ska jag ta mig in i göteborg och om jag inte villar bort mig så ska jag träffa Anders:D

På lördag tittar även peter och björt upp från båstad så det kommer bli en riktigt skön helg:) Med en massa snack öl och festande:D länge sedan nu:D synd att det inte blev nått med att åka ner till båstad denna helgen men vi får hoppas att alla har tid nån helg framöver:D

nu ska jag iaf göra iordning det sista och sedan kanske väcka mamma för att köra mig till verken:D

hörs efter helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0