Tungt idag!

När jag kom hem idag ringde jag direkt till de som hade min mobil på lagning och fick där veta att min mobil inte gick på garantin eftersom skärmen var sönderklämd. Så för ett tag sedan gick jag och hämtade ut min telefon lika trasig som den var när jag skickade iväg den för 8 veckor sedan:(

Så nu har jag ett stort, tungt och dyrt problem Iphone lr ericsson w902?



Och det värsta är att båda är dyra och jag har fått den sämsta lönen på ett år denna månaden. och så har den ena inte kommit ut än och den andra är det jättekö på säkert.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar min iPod, och har en kompis som är Apple-tokig och verkligen älskar sin iPhone. Jag kan nästan tycka att den är lite väl stor kanske, och möjligtvis lite jobbigt med touchscreen och sådär. Den andra är riktigt fin, men jag vet inte så mycket om den... Hur mycket kostar dom?

2008-09-13 @ 14:12:15
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0