Trött!

Igår var det orientering:) det gick ganska bra men jag och elin villa bort oss på en kontroll och det kostade oss ganska mycket. Eftersom jag hade bilen hela kvällen igår stannade jag hos elin över natten. Det enda negativa med det är att man måste upp halv 6 för att hinna hem innan man ska till jobbet. Jobbet bestod idag av en dag som aldrig tycktes ta slut och nu när jag kom hem frågar syrrorna om de får låna min dator. Svaret blir självklart nej. Men jag bestämmer mig till slut att jag ska fixa deras dator eftersom allt måste hämtas hem efter omstarten.

Så efter att ha spenderat 2 timmar framför den datorn haft världens drygaste arbetsdag och gått upp tidigt undrar de varför jag är grinig. Svaret på det är för att jag så klart är trött.

Ibland önskar jag att jag hade lägenhet nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0