Träning, träning och åter träning!

Har just vilat upp mig sen jag var och simmade förut... mitt liv består bara av jobb täning se på serier och vara med elin... Nog därför helgen var så rolig:) Böhöver få in mer sånt nån resa med elin och lite återträffar med gänget:D
Mârten ser jag fram emot iaf:D

Igår var jag ute och sprang. och det känns verkligen att träningen gav mer nu efter min vilovecka:) Sprang både fort och långt.

Idag var jag och simmade och orkade simma 2000 meter. Det tar ungefär 40 minuter men man är redo att ge upp efter 1000 meter. Men idag känndes allt lätt. Imöra blir det nog intervaller:S Det är ju inte så att mina ben jublar nu efter simmningen men får hoppas att de återhämtar sig tills imöra.

Ha det så bra sålänge

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0