Träning!

Ja en springtur vart det iaf idag trots mycket krånglande med folksam och datorbutiken.com... Jag sprang en mil som jag brukar när jag är ute och tränar.  Efter första långa varvet på prästängens eljusbana kände jag för att ta i lite mer. Så andra varvet gick jag ut hårt från början och ökade stagvis. Kände bara för att springa fort. När jag tillslut var i mål efter 3100 meter visade klockan 12min och 30 sek. Då vart jag lite mer nöjd med lillvaron:D Så fort gick det inte förra gången jag testade och nu hade jag ju till och med lite ont i benen sen orienteringen i tisdags...

Nu är jag ganska sleten... Jag ska nog ta och lägga mig snart.

sov så gott

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet, det är verkligen en evighet till jul ._.



Och du har skaffat en blogg! Va kul! :D Känn dig bevakad! :*

2008-09-13 @ 13:28:27
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0