Specialofficer!

Precis när jag kom hem från jobbet idag sa sofia att nån hade ringt och att jag skulle ringa ett mobil nummer. Jag som precis hade cyklat hem i en hast(för det brukar jag göra) satte mig trött ner och ringde nummret. En kille på rekryterings centret för försvarets nya aspirantutbildning svarade och sa att de tyckte att min ansökan såg bra ut och att jag skule få komma på tester 17 oktober.

Det ska bli så kul att få en andra chans och nu vet jag verkligen att jag vill in i lumpen:) fast denna gången blir det inte som nån vanlig krigskämpe utan som specialofficer. got a nice ring to it don´t you think?

Inte nog att jag ska åka till stockholm jag kommer nog även att hälsa på min kusin medans jag är där:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0