Rolig Resa!

Det började som en tidig morgon i fredags då jag inte hade fått en blund på de två och en halv timmarna jag hade till sömn.
Sedan så blev det en ganska dryg bilresa till göteborg fast det var bra arbetskamrater med så det vart ganska många skämt om arbetet mm.

Väl i göteborg skulle vi in och se hur de hade det på volvo last vagnar. Det var en jättefin arbetsplats dock kanske lite ostädat men i helhet snyggt och väldigt bra organiserat. Cheferna brydde sig inte ens om en arbetare la sig i ett pallställ eller på en bänk och vilade när de hade nån minut över utan de tyckte att det visade på att arbetarna var avslappnade.
Det var iaf jätteintresant och jag kanske till och med söker jobb där om jag nu skulle bli varslad här i Arvika.

Strax efter 1 mötte jag Anders i göteborg och tog spårvagnen hem till honom. Han bodde jättefint i en trea drygt 50 meter från chalmers. Anders och jag gick en vända på stan innan det bar hemmåt för att laga mat och sedan gå och basta. Så det vart en riktig grabbkväll med lite bastu film och öl.

När vi vaknade på lördan gjorde vi iordning en gourmet-frukost och satte oss och såg på en film till. Sedan bar det av ner på stan och efter ett par vändor gick vi och mötte Peter som kom med tåget. Det bar åter hem till Anders för en ganska lugn förfest med youtube och skön musik:D
Vi gick vidare ut och träffade Björn och resten av båstads gänget och bestämde oss för att gå till en nattklubb som heter trägårn. Jag trivdes där och skulle lätt kunnat dansat till 4 med rätt danspartner. Men resten av gänget vart trötta strax efter 2 så vi gick hem...

Idag har bara vart en riktig bakfylledag när vi bara har ätit hamburgare och slappat i soffan men det är jo det perfekta efter en uttekväll..

Nu är jag äntligen hemma efter några tågförseningar men det gick ganska smärtfritt..

nu ska jag sova igen de timmarna jag missade i torsdags natt:D

sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0