My other mom!

För er som inte vet så har jag ända sedan jag var liten haft en mamma till. Men det var innan jag flyttade hit till arvika. Det var mammas bästa komopis och hon tog alltid hand om mig när jag liten. Men hon gick bort i våras i svår skelletcanser.

Idag bestämde mamma och jag oss för att det var dags att åka och hälsa på hennes sambo och hennes barn som vi umgåtts mycket med under åren. Det var kul att vara där och träffa det nya lilla tilskottet till den stora familjen. Men det är nått som fattas när vi är där och det känns tydligt att hon är borta.

Idag var första gången som jag var vid platsen där de spred ut hennes aska sen jag var liten. Det är den perfekta plattsen presis i skogsbrynet brevid den gamla bänken bara nån meter från sjön med en bra översyn på vilka som kommer till ön där den perfekta sommarstugan ligger.

Jag saknar dig och hoppas att du vet att jag kommer försöka besöka dig så ofta jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0