Lugn helg blir hårt arbete!

Sen i fredags har jag vart hos elin där tiden har gått till att äta sötsaker, mat, slöa i soffan och springa:) en riktigt lungn och go start på helgen. Fick lov att gå upp 6 imorse för att hon skulle orientera men det gjorde mig inget eftersom jag är van att gå upp vid den tiden:) Jag var nog piggast av alla som var uppe och jag skulle ju inte med och tävla...

Men nu när jag är hemma börjar det hagla grejor som jag bara måste göra och som jag måste hjälpa pappa med. Fast jag är ganska van vi det efter alla dessa åren.. Så nu ska jag iaf snart ut till sommarstugan och sedan ska jag nog städa här hemma och lyssna på mamma och pappa när de berättar om alla grävjobb jag ska göra i trädgården...

Så denna veckan ska jag klämma in arbete hemma med träning och jobb börjar kännas ganska hårt.

But no pain no gain.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojaaa, du får mer än gärna komma hit och gå promenader. Kan ju redan nu förvarna dig om att de enda promenadslingor man kan gå på här är rätt branta ;D

2008-09-14 @ 15:43:41
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0