Jag vill hitta nått som sysselsätter mig!

Simmningen gick bra:) träffade alexander och genast vart det lite roligare att simma när man har nån att simma med dock är hans kondis inte vad den en gång var men det var iaf roligt att spurta 25 meter mellan varven. Det låg 2 medelålders män i snabbanan när jag kom dit och det är en fantastisk kännsla att hoppa i och simma om båda på 50 meter. Då känns det verkligen som om man är bra på nått. Är ingen riktig tävlingsmänniska men den kännslan har vi nog alla.

När jag hade tränat, lagat mat och ätit var klockan strax efter 8. Jag vill hitta nått som kan fördriva de sista 3 timmarna innan jag går och lägger mig.. kanske ska börja rita bilar igen... bara för att ha nått att göra. Ett annat bra förslag som peter påminde mig om är att räkna matte. Vilket inte för alla låter lika kul.  Men jag tror att det är bra att hålla igång hjärnan lite om jag ska palla att läsa vidare i 5 år snart...




En av mina första skisser som vart ok... Undra varför jag slutade när jag hade andan uppe?

Kommentarer
Postat av: Elin Öhh

nej jag vet det är få chefer som har det. Bara synd att inte vi "andra" kan få jobb ändå.

2008-09-08 @ 23:20:20
URL: http://elinkaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0