Helgen!

Äntligen hemma från jobbet:D  va klar vid 10 idag men då är det bara att sätta sig och vänta på att klockan ska slå 1...

Det har vart en bra helg förutom att det blev lite lite tid med elin. Men eftersom hon var i stockholm så hade jag mycket tid att lägga på mig och den tiden spenderade jag genom att träna och se på scrubs:D

I fredags va jag till och med ute och tog några öl:D faktiskt ganska roligt att gå på after work med familjen och nästan alla respektive:D

Lördagen vaknade jag vid 10 och gick upp och gjorde frukost och efter att ha vilat en timme eller så var det dags att ta tag i träningen. Så jag tog fram löparskorna och tog mig ett varv till prästängen. Sex styckna treminuters intervaller blev det och då kände mina ben sig lite lagomt nöjda när jag vände hemmåt.

På söndagen gjorde jag samma procedur igen bara att när det kom till träningen tog jag och lyfte fram min nya cyckel och åkte ut för att göra en solbergaklassiker:) för alla er som inte vet så är det 6.7 mil... Men körde inte riktigt hela utan svängde in till ottebol på tillbakavägen och hjälpte pappa lite med att hugga ved och göra båtarna redo för vintern...


Kommentarer
Postat av: Karin

Det gör jag också. Ska bli jättemysigt att komma hem igen :) Hoppas vi ses nån dag! Kramar i massor

2008-09-30 @ 11:48:56
URL: http://saudade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0