Träning!

Idag är tredje gången jag tränar denna veckan.. Börjar kännas i benen eftersom jag bara kör kondition.
Idag har jag iaf varit och simmat. 2000 meter kör jag per gång och det blir ungifär 1-2 ggr per vecka.
Igår var jag ute och sprang med min älskling sådär lagom fort och mycket. Det var det jag orkade med efter måndagens intervaller.

Just det kanske ska lägga in ett par ord om mârten.. Hade iaf jättekul och det var riktig roligt att träffa alla kompisar som har flyttat iväg...  Det blev en del öl vilket jag inte ångrar höll mig på en bra nivå och varför ska man ångra sättet man lever sitt liv på.. Det känns iaf som om det inte har påverkat min träning och det är ju skönt... Snart är det tester för specialofficer ska bli så kul att höra va de har att säga:D

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, det borde väl det. Men arbetsmarknaden är inte den bästa i nuläget, tyvärr. >.<



Åh, va kul! Lycka till! :) När börjar du isåf?



Inte så länge kvar nuuuuu! :D Pusso

2008-10-23 @ 17:19:53
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0