Nu har det lagt sig!

Vilken skön helg jag hade. Var i stockholm och shoppade med Elin. Men det var inte bara shoppingen som drog mig till huvudstaden utan det var att jag skulle göra tester för specialofficer. Testerna gick bra förutom intervjun tyckte jag. Officeren jag hade där var inte lika lättflörtad som psykologen. Men jag fick nog in en del av hans svåra frågor.

Ta denna som exempel: "Säg något du inte vill att jag ska fråga dig?" efter lång betänketid "kom igen alla har vi svagheter?"

Det måste vara bland det svåraste som finns. Att kartlägga sina egna svagheter... Särskilt om du är som jag som är nöjd med livet som det är och nästan bara flyter fram och nöjer mig med allt jag gör..

Vart helt tom i huvudet efter den intervjun..

Nu är jag hemma och har jobbat en hel vecka snart och nu har nog allt om den dagen sjunkit in och skulle jag inte bli en av de 81 som tas ut så är det bara att testa igen nästa år om jag känner för det.

nu ska jag iaf sätta mig i bastun med en öl:D behövs nog efter dagens intervaller...



Kommentarer
Postat av: peter

Fy fan va kaxigt svar på den frågan :P haha

2008-11-25 @ 23:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0