Kanske är dags!

Ja det kanske är dags att skriva nått nu... har så mycket att säga men ändå så svårt att sätta mig och skriva ner det..

Nu har jag bara jobb kvar i en månad till. De ska varsla 300 fastanställda på volvo och jag är inte ens med i dem... Utan jag är en utav de som är inhyrda lr visstidsanställda... Så vi är ca 400 som får gå.

Vad jag ska göra efter det återstår att se men ska nog ringa massa samtal nu de närmaste veckorna och se om jag kan hitta nått bra jobb. Skulle vara kul att börja jobba i norge och tjäna lite pengar innan man måste iväg och plugga.

Sedan har jag ju en chans i livet nu att få en bra teknisk utbildning gratis och garanterat jobb...  Ska på tester för försvarets nya asspirantutbildning den 17 oktober och jag hoppas att jag klarar det:D skulle vara så roligt att lära sig att flyga helikopter och få ledarutbildning mm..

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, thx babe :*

Ohw, okej. Men kom till Norge då! Och jobba näääära mig ^^

2008-10-03 @ 13:48:33
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

Blev glad för ditt sms idag, sweetums! Saknar dig också! Har du också fått julkänslor? :) När jag gick förbi ett hus idag var det julpynt i fönstret. Antingen är det nån som är tidigt ute, eller som helt enkelt inte tagit bort efter förra årets julfirande ;D KRAAAAM

2008-10-07 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0