svackor!

Formsvacka:
Lr det kanske man inte kan skriva! två veckor med lagom träning kanske är bättre att skriva.. börjar nästan bli orolig men nu ska jag ta mig i kragen och köra hårt minst 5 ggr per vecka igen:D nån som ska med ut och springa?

Jobbsvacka:
Ja som ni säkert vet allihopa så drar verken ner och nu inser jag att jag bara har 3 veckor kvar på verken:( vad ska jag gör sedan? Tänkte idag på va dum jag var som inte sparade nått första året och att jag inte tog nån skola nu... Men det är ju alltid lätt att vara efterklok....

Vad ska man göra nu då?
Funderar på att bara träna jobba åt mamma och pappa och söka jobb denna vintern. Nått måste det ju finnas för mig.
Beundrar verkligen dig älskling och din aktivitet åt att hitta jobb och bostäder som skulle passa oss.. Vet att jag kan vara lite kritisk ibland(det är ett arv) men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig över allt annat och jag tycker du förtjänar det bästa.. Vet inte vad jag skulle göra utan dig....

Älskar dig Elin

Saknar även er alla andra vänner som jag inte sett på länge nu får det nog bli lite billiga resor fram och tillbaka för nu har jag ju tid iaf:D kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig precis som du är och vi klara oss ju bra bara vi har varandra;)

2008-11-11 @ 20:03:17
Postat av: Dennis

Jag skulle gärna följt med dig flack, men.. du kommer ju springa ifrån mig :) Du får gärna ta med mig så jag kommer igång, haha.

2008-11-27 @ 00:24:51
URL: http://prinsroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0