packa era saker!

Japp det var ungefär va de sa på ett möte med alla som ska sluta imorgon här på volvo.. Fast de var ju lite mer finstilta och sa att ring om ni undrar nått.

en annan sak som är dåligt är att vi inte får nått arbetsintyg fören den 17e december.. Vilket i sin tur gör att vi inte kan börja stämpla fören vi får det:S lite dåligt av ett så stort företag kan tyckas.. Mig spelar det nog ingen roll får inte stämpla iaf men kanske förlorar lite utav mina kas pengar lr vad det heter...

skorna får jag behålla iaf;P yay va glad jag blir över ett par gamla arbetsskor och nån julklapp får vi säkert inte även fast de säkert kommer få ett par hundra över:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0