My to do list!

ÅÅÅÅ varför spar man saker till sista stund? fattar inte...

Jag har iaf sjukt mycket jobb framför mig om jag ska hitta nått jobb nu på några veckor så jag slipper trasla med arbetsförmedlingen. För där finns det ju ändå inga jobb inom nån industri:(

Vad jag ska göra nu är iaf:
RInga Volvo bussar i säffl, ringa Manpower och höra om de har nått jobb och ringa If mettal och se om jag får några pengar alls eftersom jag inte har rätt till a-kassa:( sedan ska jag ju lägga in mitt CV på arbetsförmedlingen och gå dit och trängas på måndag..




Kommentarer
Postat av: Malin

Idag är jag lite småseg. Kombon alkohol + för lite sömn + regn och det här är resultatet..



Tack för du att bryr dig, vännen. :*

Lycka till med jobbsökandet! Hoppas du hittar nåt i Värmland så man har nåt att komma hem till~ 

2008-11-27 @ 13:40:52
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0