Intervall pass!

uuu va gårdagens intervallpass sög all styrka ur mina ben...

Det började ganska lungt med 5 ganska lugna intervaller i uppförsbacke, efter det är man trött och 2 av oss gav sig. jag och elin stannade och fortsatte springa så som L-O(träningsnarkomanen) hade lagt upp det. sedan så blev det 5 snabbare 2 minuters intervaller efter det tänkte jag deffenetivt ge upp men det var nått inom mig som sa åt bena att fort sätta.

Träningen slutade med 5 snabba korta intervaller där man skulle springa så snabbt i backen att man hade sån mjölksyra att man knapt skulle kunna gå;P När vi väl satte oss i bilen sa L-O 2.2 mil har jag sprungit detta passet det fick mig att inse att jag hade kört uppvärmning intervaller och nervarvning i ca 2 mil:S

Det känns i bena idag så nu tänkte jag bara njuta framför tv-n och datorn hela kvällen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0