Arbetsskada?

Kallar man det arbetsskada när man tar fram volvokortet och försöker öppna dörren hemma med?
 
Känns som att jag kommer sakna volvo.. har fått träffa mycket roligt folk och haft ett riktigt roligt år:D
Men nu är det slut på det:(  Var på ett möte igår med om att de sökte folk på abb i Luddvika.
Det lät faktiskt riktigt bra de behöve massa tekniker/Montörer och de tvekade inte med att ge tjänstledigt för att plugga..
Utöver allt det ville de gärna ha ingenjörer och det är det jag vill läsa till:D Tänker inte tveka om de ger mig nått bra jobb där.

Fast det som är tråkigt med det är att jag måste lämna dig här:( Känns som om vi kommer ha ett par motgångar de närmaste tiden:( men jag tror fortfarande på oss och älskar dig mer än livet....

Skönt att de flesta i gänget tittar förbi arvika i helgen:D just like the old days...
I had a dream I stood beneath a orange sky with my brothers and my sisters standing by

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0