Skidpremiär!

Idag var det skidpremiär på snö för iår:D Men det vart inte utomhus som man kan tro nu när snön har kommit utan jag fick lov att skjusa pappa till torsby idag och då passade jag på att ta en fribilljet och åka till tunnerln.
Det var faktiskt mitt premiär åk där med det ligger ju faktiskt ganska så långt bort och jag har aldrigt hunnit med att åka dit.

Vädret i tunneln var kallt och ganska så torr luft men det gick riktigt bra att åka där och det känndes inte det minsta enformigt. Idag han jag bara ca en och en halv mil men jag ska försöka hinna dit lite mera nu främöver. Fast snart kan man ju åka här i arvika med:D I Love Snow! don´t you?



Men men nu ska jag iväg och träna intervaller med orienterarna:D

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: frida

tack och tack :D

2008-12-05 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0