När kommer alla hem?

Efter glöggfesten igår började jag tänka det var ett par år sedan vi hade en sån fest. Då va det för att vi hade flyttat in här och ville visa vårt hus. Det kom massa folk och alla verkade trivas. Jag kommer ihåg att ni två var här och vi drack en massa glögg och spelade ett gammalt dataspel kvällen ut. Tänk va länge sedan det var vi satt och spelade CyberDogs.. Det var tider det...
 

Jag saknar verkligen alla er vänner och hoppas att ni kommer hem snart till jul. Längtar även till att skapa nya minnen med er över jul och nyår och resan som jag hoppas blir av i juni:D

Så när kommer alla hem?

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer hem den 17:e, om nio dagar~ :*

2008-12-08 @ 16:37:40
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cyberdogs! tidernas bästa spel! alla kategorier!! :D

2009-01-27 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0